Shoppat och strosat i solskenet.

Hej på er, hur mår ni ikväll? Själv mår jag bra men är trött och otaggad på skola imorgon. Inledde dagen med en promenad imorse precis som jag sa. Det var skönt och solen värmde varmt redan åtta imorse. Vid elva åkte jag in till stan trots att mitt möte blev framflyttat. Spontanköpte ett par nya träningsskor, eller egentligen inte då jag funderat på nya enda sen jag fick veta att även skor har bäst före-datum på ca ett år, jag har haft mina i fyra. Från Adidas och inte de snyggaste men de som skulle passa mina fötter bäst.
 
Fick även med mig första GoT-boken (ihihihih), en jättefin kjol från H&M där jag bytte mammas födelsedagspresent mot en ny samt ny skyddsplast till min ifån. Han som stod i kassan började asgarva när jag frågade om det gick att få ett nytt på garantin när det såg ut som det gjorde, det kunde man så nu har jag en ren vit fån och det känns konstigt..
 
Nu får det inte bli någon mer shopping för min del förän vi åker till London, måste spara! Dock var jag ju inne på Gina och provade jättesnygga boyfriend jeans. Jobbigt att vara shoppaholic jao. Kanske har en snäll mamma, pappa eller pojkvän som vill köpa dom som present till mig för att jag är så gullig? :3

Vad har ni gjort idag? Vad ni än gjort hoppas jag att ni har haft en bra dag, det har jag!
Nighty nighty!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0