Inlägg nr .. sist?

Tror väll att detta blir sista inlägget för iår. Förmodligen kommer jag skriva nått onödigt som: Nu är det 1 minut kvar! eller nått sånt. x))
Emma var duktig idag och ställde klockan på halv 8 så att hon kunde gå upp och fodra. Dock kom hon inte upp ur sängen förens 8. Är man trött så är man. :p  Iallafall så fodrade jag och satte på kaffe till mapa. Sen gick jag och la mig, och vakna igen vid 10. Så jag åt frukost, te och macka, och gick sen ut till stallet. Mathilda va sjuk idag igen så jag hade stallet själv. När jag mockat alla boxarna va jag slut. xD  Kanske pga av för sena kvällar och tidigt mornar, vad vet jag? Aja, fick iallafall färdigt i stallet med mat, sopning och allt. Så kom pappa på att Sid inte är en han. xD  Som vi har trott  ca 3 månader. x'D  Det va lite komiskt faktiskt, så han .. hon .. får la heta Ellie eller Persika eller nått annat tjejnamn från Ice Age. ^^'  Åt lite rester till lunch och sen har jag inte gjort mycket vettigt. Typ suttit vid pappas data. Tog in pollarna vid .. halv 7 eller nått tror jag. Sebbe har ett grönt bandage idag. x)  Vi åt "nyårsmiddag". Typ grönkålssoppa till förrätt och kalkon potatis och sallad till varmrätt och glass dränkt i chokladsås till efterrätt. Yumie! Sen har jag bara suttit vid datan. Så ser visserligen alla mina dagar ut, så jag behöver väll inte skriva så mycket på loven. x) 

Häromdan fota jag. Jag fota mest Lorden. Han älskar verkligen att bli fotad! Han står helt stilla på ett sätt i typ 3-4 sekunder, sen ställer han sig på ett annat sätt. Så byter han sätt igen osv. Om jag går så typ följer han efter. Dessutom så tycker han ett linsen är väldigt kul. Även om jag förklarat flera gånger för honom att det inte blir bra bilder om man andas på den så gör han det allafall. Mysko häst. o.O  Kommer lite bilder nedan. :)

Och sen kan jag ju berätta att mina tangenter inte funkar riktigt som dom ska. I och O lever sitt eget liv och vill inte bli inskrivna. Sen typ är jag trött trött trött på min data! Den är superseg, måste ha mobilt internett osv. Och den är full med, bilder. Det segar ner hela datan. Behöver allvarligt talat rensa den och lägga över bilderna på ett usb eller nått.

Såklart sträng © Copyright av Emmajjoo.blogg.se på alla bilderna!



döda!!






 Favvobilden ;) <3

Gott nytt år då! :D <3

Puss och Kram
Emma!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Väldigt fiiina bilder:)

2010-02-11 @ 16:08:05
URL: http://emsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0