SLUT !

Äntligen sista dagen idag! Jag, sofie å anna va i syslöjden hela förmiddan, tsm med massa 6:or och en 7. Jag gjorde nått gult fult till mami och en julkort till papi. Jag tappa ju som vanligt bort min mobil, fast jag hade lagt den i min sko xD Skolans gröt är som ... tapetklister är nog en bra jämförelse! Efter lunch kolla vi på tecknad film, den långa vandringen eller nått hette den, de va om kaniner .. Vi rösta på 9:ornas pepparkakskreationer ^^ så fika vi och vi fick våra betyyyyyg! Såklart fick jag mina sist >.< Aja, VG i svenska, engelska och slöjd ^^ resten G. Ganska nöjd faktiskt :) Fick en mugg och godis av fiie. Buss hem och så packa jag in lite paket. Jag red inte idag hlr, för halt å zerox har varken skor lr broddar .. och så snöar det ju som jag-vet-inte-vad. Ligger la .. 15-20 cm snö ute lr nått. Vi fira lillan osså, somna nästan i deras soffa, men är pigg nu x))


1 DAG TILL JUL !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0