10/4

Vaknade typ 10 över 8. Ut och fodra. Sen käka frukost. Fick med mig lillebror ut och han hjälpte mig att lägga ut hö och släppa ut Sebbe.
Sen hjälpte han mig att mocka Zerox box. Lovade att hoppa studsmatta med honom efteråt och då blev hsn nöjd.
Vi hoppade lite och sen kom Mathilda. Hon mockade och Emil tog in Lorden.
Shiet vad han fäller! :oo
Emil borsta och jag trollade fram sadel, sadelgjord och vojlock. Jag fick hjälpa Emil att borsta lite eftersom att det han tycker är borsta mycket i själva verket inte är det :p 

Jag ledde Emil och Mathilda promenerade med. Lorden hade som vanligt speed och gick typ jättefort.
Emil tyckte jag höll för mycket i Lorden. Och så sa han i uppförsbackarna "Låt Lorden få lite fart" Så söt :)
Med typ 500 meter kvar så började det kännas i benen. Ajj.

Väl hemma igen gjort vi det som var kvar att göra och sen skrittade jag och Mathilda en tur på Sebbe & Zerox. Ner till vägen och hem igen. Måste nog ta tag i det och rida Zerox lite bättre även om jag inte har lust med det eftersom att han är så jobbig. Annars kommer han bli ännu mer odräglig o.O

Käkade lite och sen upp till min älskade, inte alltid, data.
Sen ska jag kolla på Wild Kids, käka grillat och plocka in hästara :)
Dagens väder gillas! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0