Dålig uppdatering.

Hm. Hann inte skriva något igår. Det var iallafall repetition på konfan. Genrep nästa onsdag.
Det gick skit när jag och Sofie skulle sjunga andra gången.
Vi kommer totalfaila.
Hästarna fick gå en sväng på maskinen. Och pappa harva paddocken.

fjortondeifjärde
Det va skojj idag.
Först va det engelska. Vi fick tillbaka våra uppsatser och jag fick MVG! :D
Catrina berätta lite om engelskaarbetet vi ska sätta igång med.
Satsar på MVG nivet ;)
Lästid, sen svenska.
Vi gick med Sofie hem för hon skulle rasta sitt odjur O.o
Sen så kom Amanda. Vi gjorde spaghetti och köttbullar.
När vi var i full gång med det kom Anders och Elias dit.
När det va 10 minuter kvar tills vi börja så fck vi skynda på. Det va ju trots allt bad ..
Anders typ skjutsa Elias till skolan. Sen kom han och hämta Sofie. Och sen mig.
Höll på att ramla av xD Han kör ju som en dåre ;oo
Sofie och jag kom lite sent och nu har jag träninsvärk efter badet ..
No:n var ganska slapp, i datasalen.
Elias och Anders har vart på Sofie hela dan. Fast mest Anders .. x)
Det är faktiskt underhållande.
"Ligg på rygg och låt det ske!" x'D
Bild är skoj men min inspiration var ute och sprang O.o eller någo.

Sofie följde med hem idag.
Stallet gjordes snabbt färdigt och sen red vi.
Zerox gick skapligt. Bhöver jobba upp lite mer muskler på honom innan han åker hem.
Kommer bli en hel del galopp på volter osv. Hoppning på lördag!
Mathilda trava sebbe idag och det såg bra ut.


Kommentarer
Postat av: Mathiilda

det ser alltid bra ut när jag rider :o

HAHA!xD ne det gör det verkligen inte x)



Anders humor är för rolig ibland xD

spc. när han får ryck xD

2010-04-14 @ 22:02:53
Postat av: Mathiilda

det ser alltid bra ut när jag rider :o

HAHA!xD ne det gör det verkligen inte x)



Anders humor är för rolig ibland xD

spc. när han får ryck xD

2010-04-14 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0