Fortfarande sjuk.

Sjuk idag med.
Vakna vid 8, låg och filosoferade. Upp och käka lite frukost.
Efter det gick jag och la mig och läste igen.
In på datan och kollade på lite kläder till konfirmaton/skolavslutning.
Blev sugen på två klänningar, och en jeansjacka med 3/4 armar.
Gjort en massa annat på datorn som jag inte kommer ihåg vad.
Käkade grillat, som vanligt. Det blir alltid grillat på sommaren. Varenda dag.
Efteråt är men trött på det ...
Har pysslat lite med en video från ridlägret. Men den är inte färdig så ni får vänta.

Nån av dessa klänningar och denna jackan.


Det fanns sjukt mycket snygga jeansjackor men denna fångade verkligen mitt öga.

Kommentarer
Postat av: evepeev

ska du beställa båda? den översta va sjukt fin :) <3

2010-04-21 @ 17:24:05
Postat av: evepeev

ska du beställa båda? den översta va sjukt fiin :)<3

2010-04-21 @ 17:24:55
Postat av: Emma

Blev ingen av dom ;)

Men liknande klänning och en annan vit jeansjacka ;)

Översta va min favorit osså ;)<3

2010-04-21 @ 21:25:17
URL: http://emmajjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0