Idag, 9/4.

Mamma väckte mig vid tjugo i nio. Låg och drog mig en stund, innan jag gick upp. Ut och plocka ut hästarna. När jag kom in käkade jag och kollade tv. När jag var färdig satt jag vid datan en stund. Vid kvart i 1 gick jag ut till stallet igen.

Tog med mig digitalkameran och tog lite kort. Dom blev inte alls bra. Kommer det bilder så kommer dom förmodligen alla vara lite redigerade.
Mockade och gjorde allt detdär som hör stallskötseln till ;)

När jag skulle hämta in Sebbe så låg Lorden och vart så söt så jag var tvungen att ta lite bilder. Fast dom blev inte bra dom heller, så jaja.
Borstade Sebbe ordentligt. Det tyckte han va skönt. Tränsade och tog en barbackarunda på ca 1 timme i det sköna vädret. Det gillas!
Väl hemma övervägde jag att rida Zerox men hade ingen lust. Mer info om varför kommer lite senare. Så jag gick in och då skulle vi käka.

Elvis är gosig och snart ska jag ta in hästarna.


Kommentarer
Postat av: Jonna [ FOTO&HÄSTAR ]

SV; Det står "publiceras ej" vid mejladressfältet. Det betyder att den inte visas för någon annan än mig. ;)



Mja, designen är ju röd och det är väldigt böktigt om jag ska sitta och ändra allt..

2010-04-09 @ 20:58:25
URL: http://jonnaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0