Ingen tid.

Blivit dålig uppdaterat eftersom att jag inte hunnit. Igår satt jag ensam hemma med läxor. Blää.
Zerox gick iaf bra då. Red till musik och han låg på ganska bra i galoppen tack vare det. Tror jag.

Idag hade vi spanskaprov. Tror det gick ganska bra.
Simmade på idrotten. Vi va bara 8 st. Jag, Sofie, Julia, Isak, Elias, Robin, Oskar och Anders. 
Resten va i gymmet x) Vi hade livräddning. Robin är tung.
Efteråt stack jag och Sofie till församlingshemmet. För vi skulle öva en gång.
Vi gick me Zacke till kyrkan och sjöng en gång. Sen kom alla i andra gruppen och vi sjung bort från dom.
Imorron gäller det, ruggigt.
Sofie och jag kollade på den andra gruppen. Vi är grymmare än dom ;)
Vi, jag, rita på ett papper, jag skrev massa citat eller vad man nu ska kalla det.
Efter en stund drog vi hem till Sofie, käka. Hon visa mig sin konfaklänning.
Åkte hem. Käka hemma och sen ut till pollarna. Alla fick gå en 45 minuter på maskinen.
Imorron är det konfirmation! Då ska vi sjunga, håll tummarna för att vi inte failar ...
Bilder kommer! Kanske video.

Ledsen men, bildlöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0