Åh, härliga sol!

Yey! Solen visar sig äntligen. Och det är varmt ute. Tyvär lite mke molt ute. Var iallafall ute en sväng i hästarnas hage förut och plockade lite äpplen. Äter Sebbe för många så står vi snart med en fångponny. Så jag ska försöka plocka så många som möjligt.
Senare idag så ska jag fota lite till en fototävling. Vinner vi så vinner mapa en spa-helg. Men de viktigaste, vinner vi får jag 500:- av mamma. Dock tycker jag personligen att jag borde få lite till.. Jaja, det är bättre än inget iaf.
Jag borde städa mitt rum, men jag orkar inte. Började lite förut men sen tog det stop. Vi får väll se hur det går med min städning, förmodligen inte alls.
Tycker ni är lite dåligt på att kommentera, visserligen är det mer än vad det brukar vara nu. Men iaf. Vad vill NI se på bloggen? Vad vill NI att jag ska skriva ett inlägg om? Vad vill NI se för bilder?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det du skriver är bra, har iofs hittat bloggen nu, men det jag har sett har varit bra! personligt och fina bilder :)

2010-08-23 @ 21:01:58
Postat av: Emma [FOTO&ALLTMÖJLIGTANNAT]

SV; Tack så mycket! vad glad jag blir :D

2010-08-23 @ 21:59:02
URL: http://emmajjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0