Back to basics.

Okej, första normala skoldagen idag då. No:n och matten bestod bara utav planering. Nationella proven i matte var vecka 18 tror jag. Huh. Genomgång om kriterier och sånt på bilder. Även påbörjande utav bilduppgiften. Mathilda sade: "Vi låter Emma göra det, så får vi bra betyg!" Komplimang och aningen lat kompis? Äsch, vi älskar henne ändå :) Engelska, blää. A-tiden gick till att låna bok, börja skriva läslogg och sen läsa. Jag ska ha minst VG på det. Vi fick välja vad vi ville ha för elevens val, sen slutade vi. Typ tio över två. Så det blev till och vänta på bussen. Snackade med folket. Sen försvann Anders hem, sen Mathilda. Jag, Sofie&Elias snackade typ resten. Plus att vi retade Hannes liite. Sofie råkade hoppa på min buss, hehe, så hon hamnade hemma hos mig. Blä för allt jävla regn och blåst. Det får mig att inte vilja ge mig ut och rida. Ponnyn fick vila idag. Bert Jr hade mosat sin tass, stackaren. Det blödde och han jade ett jack i tassen som såg ut som när jag fick saxen i handen.
Nej, nu måste jag helt seriöst springa på toa!

Kommentarer
Postat av: athiildaa

2010-08-25 @ 21:54:43
Postat av: Mathiilda

damp, på den tomma kommentaren ;o

'

iaf. stackars BertBert :(

2010-08-25 @ 21:55:42
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0