Buhuhu.

Jag gråter. Nej det gör jag inte, skoja bara. Första dagen i skolan va.. som det brukar va. Suck. Helt sjukt mycket information. Fast najs med långa raster och att sluta tjugo i två istället för tre. Hoho. Vårat schema suger. Blää för de. Fast vi har en såndär lång sovmorgon varannan vecka. På fredagar. Yey. Men det suger iallafall för den som har gjort schemat har klämt in så många lektioner som det bara går på en dag. Dvs att typ alla raster är 5 minuter, blää. Och tusenmiljoner lappar som ska fyllas i och tas med tillbaka. Och det är samma förbenade lappar varje år ><' Och man fyller alltid i samma sak. Suck. Dom är jobbiga.
Bussen var extremt seg idag. Nytt bussbolag. Alla bussar ser likadana ut så man vet inte vilken man ska ta. Det är minst 5 bussar som går till olika ställen. Så man måste fråga chaufförerna tills man hittar rätt buss. Och vår buss var typ 20-30 minuter sen idag, blää.
jag hatar skolan.

Det enda positiva med idag är att min ponny hoppar som en gud! ♥ puss på han.
Och nu har jag suttit och försökt skriva detta inlägget i typ 30 min x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0