Day 2.

Dag 2, avklarad. Dock så var den ganska så slapp. Började morgonen med att klockan 9 infinna mig på tandregleringen. Mörkgröna gummiband i tandställningen nu. Väl på skolan igen så blev det lite bränbollsspel. Även beachvolley, boule, kubb och megaplockepin. Dessutom frös vi en hel del eftersom att de blåste så förbenat, fy. Vår klass var grym på skattjakten iaf, såklart vann vi. Grattis till oss! Vi hade 1090 poäng. Dom som kom 2:a hade något på 700-800 tror jag, och alla de andra failure klasserna ska vi inte snacka om! Vi ägde. Dessutom ger vi muffins och saft tummen upp.
Stallet gick fortfort och Sebbe fick gå en 20 minuter på maskinen idag, för jag hade ingen lust att rida i detta vädret. Plockade säkert en 30-40 äpplen i hagen förut. Ramlar ner en hel del när det blåser som det gör.
Och jag säger redan nu, att när lärarna kommer igång med att dränka oss i läxor och prov så kommer bloggen förmodligen inte bli spc bra uppdaterad. Kommer inte heller fotografera lika mycket. Hoppas ni klarar er. Det måste ni för annars har jag ju inga läsare kvar. Så håll er vid liv, okey? ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

OKEJJJ :D

2010-08-24 @ 20:30:48
URL: http://mathildagoesonlajn.blogg.se/
Postat av: Frida

Åkäj 8D

2010-08-24 @ 20:35:25
URL: http://etapenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0