Gekås=ont i benen.

Dagen i all ära har varit ganska så seg. Vi trodde vi skulle ha hemkunskap i helklass men så var det ju såklart inte. Så jag, Sofie&Mathilda missade en sovmorgon, fan. Men vi köpte vaniljmunkar ist, de va gott. Engelska&lästid gick fort. Lunch med, bara för att den bara är 35 min på fredagar.. Vi ska ha Ariel i spanska, det suger. Sen hände det massa tråkigt som jag inte kommer ihåg. Eliasdenjäveln hoppade på mina converse, som blev smutsiga. Han ska få. Plus att han har kastat bär på mig. Och Anders slog mig i huvudet och slog till mig med en pinne på låret, typ som ett spö. Aj säger jag bara.

Det är extremt uttröttande att va på Gekås. Sofie och jag rejsade med kundvagnen, hon satt i och jag sprang, puttade på, försökte styra och inte springa in i folk&kläder! Det var kul. Kan kanske ladda upp någon video på youtube :p
Okej, då ska vi se. Jag har då köpt:
* Mjukisbyxor.
* Huvtröja.
* Strumpor.
* Trosor.
* BH, 4 stk.
* Linne.
* T-shirt.
* Grimma.
* Fodrade ridvantar.
* Kollegieblock.
* Godis.
* Tuggumi.
* Nagellack, 3 stk.
* 2 filmer.
* Vax.
* Rakhyvel.

Säkert något mer som jag inte kommer ihåg just nu. Allt gick på ca 1.500 kr tror jag.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: men jag orkar inte :oo

2010-08-28 @ 00:30:05
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/
Postat av: Towe

Asså inte så men jag va osså där då:) Du kunne väll sagt någon??:P<3<3

2010-09-01 @ 15:26:00
URL: http://blondinvarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0