Gilla.

Hemma nu. Eller ja, hemma för en stund sen. Slukade nyss en enorm hamburgare + pommes. Kan ju lugnt säga att denna gruppen passade Mathilda mkt bättre än förra. Det kommer nog bli bra.
Köpte nagellack igår. Jag gillart ♥  Turkost&gult. Hoho. Ska snart fixa lite borttagning så jag kan ta bort det gammla. Bilden suger, javet.



Eclipse va gryym! Älskar den. Dock kunde man räka på fingrarna hur många gånger Bella log, hm.
En stor epic fail va att Riley inte hade vampyrtänder, asså wtf? Vampyr men inga huggtänder? Dessutom var det väldigt dåligt att det var en ny skådespelare som spelade Victoria. Hon såg inte läskig ut alls. Mest som en .. docka.
Det var en skön dag med brudarna iaf :) och nu ska jag mååla mina naglar!

mobilbilder,





jag giiillllarr dom! :'oo


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, älska bilderna!:D

jag tyckte ju att dina naglar va coola :{

8)

epicloserutanhuggtänderfail,,,,

2010-08-17 @ 21:29:43
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/
Postat av: Mathilda

och btw. jäkla giraff hals jag har :oo

2010-08-17 @ 21:30:47
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0