Haha vafan..?

Asså, vafan är detta för väder? Sol och jättevarmt på dagen och ösregn på natten. Haha wtf? Hästarna är iallafall glada. När det regnar på natten så får dom ju komma in och skita ner. Och dom behöver inte ens städa. Suck. För det får jag göra.
Idag så blevd det iallafall till och släppa ut dom små liven. Käka frukost&lyssna på musik. Boxarna skulle mockas, gången sopas och krubborna&vattenkopparna tvättas. Red Sebbe en sväng barbacka. Han har ju en hel del vinterpäls kvar (!) så vi ska ev klippa honom snart. Plus att han behöver skor. Och bakhovarna är långa.
Kollade på Svarta Hingsten kommer tillbaka förut oxå. Så himla fin alltså! Gillar den skarpt, sann kärlek. ♥
Borstade min lilla ponny oxå. Han blev vit istället för grå, och så tappade han massor av hår. Han är för söt. Han går runt på gården och äter lite här och var. Han går lite på gräsmattan. Sen går han och äter lite äpplen vid äppelträdet. Sen äter han lite till gräs innan han går och kollar om man på något sett kan ta sig in i stallet osv. Söt är han. ♥
Imorgon bär det nog av till staden tsm med Sofie&Mathilda. Vi ska cpa runt på stan och sen på kvällen kolla på Eclipse, sega som vi är. Har ju två fribiljetter! (y)

Kommentarer
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Fin blogg! :D

Vad är Lorden och Sebbe för raser? :)

2010-08-15 @ 20:29:31
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Svar: Okej, jag gillar welsh... själv så har jag en welsh mountain ponny! <3 :D

Hoppas du vill följa min blogg? :) Jag ska nog följa din. :P

2010-08-15 @ 21:33:10
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0