15 år!

Nu e man då 15  & slipper bli kallad för både Fjåårtiz & Fjortis av mina cpkompisar..
Har vart en braig födelsedag! Fic nya Converse som endast finns i en viss butik, en fotobok av Mary McCartney, typ dagbok, en tröja, nåra bokstäver som lillebror gjort &  att mapa betalar moppe & kort! :) Väldigt bra presenter tycker jag allt.

Kom lite sent till skolan imorse, & upptäckte till min fasa att Sofie hängt upp hemska bilder ;s På första rasten fick jag ett kort av Sofie & Mathilda och armband av Amanda. Har sagt tack till en hel del Grattis idag.. Spanskan var för kul idag för engångs skull xd Vi äger er. Bästa svaret!

Efter skolan blev det stallet & sen skytte. Haha jag sköt bättre än pappa & jag har skjutit två ggr innan x) Efteråt hem & käka kinamat & ben&jerryglass med familj & älsk. Vi körde hem honom för en stund sen & nu ska jag sova 7 kvartar i timmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0