Everytime we kiss.

Asså, jag hade tänkt fixa till bloggen, men det var jobbigt & nu är det för sent för att jag ska kunna börja emd det & kunna koncentrera mig. Jag gör det nån annan gång.
Haha det va cpkul att rida Sebbe i snön idag! Där var ju helt orört så det va la iaf 25 cm snö & han höjde på benen som satan. Haha jag ramlade nästan av xd Galoppen va svinkul! Men det va kallt så mina kinder blev typ till.. frusna kinder.

Kom typ 10 min försent till engelskan.. Aja. Helt okej dag faktiskt. Fast spanskaprovet var läskigt o.O På svenskan var där någon fotograf som heter Erica Oskarsson som typ berättade lite basics för oss ang fotografering. Ni hittar henne HÄR.

Efter skolan far jag, lillebror & farbror in till Göteborg för att gå på Ikea. Donken innan, sen ikea & hitta en säng! 1.20, here I come! ;) Sen på lite andra ställen, hehe. Snacka en stund med Älsk & Elias i telefon osså.

Kommer ni ihåg för ett tag sen? När jag faktiskt skrev långa inlägg som handlade om något vettigt. Nuförtiden är det svårt att skriva långa inlägg som handlar om något vettigt som folk vill läsa om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0