G O D J U L !

God jul till er folks! :)
Go julafton! Vaknade upp med Älsk & vi öppna presenter från tomten .. (a) Fick Eclipse! Vi tog oss upp & käkade frukost, skinkmacka & varm choklad. Hästarna & Babben, som är en kanin om ni undrar, fick knäckebröd. Det gillades ganska mycket, hehe. Älsk åkte vid halv 1. Då käkade familjen lunch & sen fick jag slå in mina sista paket medan vi såg på Kalle Anka. Efteråt blev det paketdags! Fick varken objektiv eller ny mobil, men är nöjd ändå.
För enstund sedan var jag & pappa ute & mockade. Så nu sitter jag med mat i magen i mitt rum & äter nötter & apelsiner doppade i choklad & dricker julmust! :) Plus att jag är så trött så jag tror jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0