J U L L O V ♥

Awesome tisdag! Bortsett från att min röst svek mig.
Pepparkakshuset blev svinfult, haha. Ni kommer dö när ni ser bilden. Dom andra gjorde Eifelltornet, Smakis, en brödrost, Mack Book & en gitarr. Smakisen vann.
Efter lunchen gick vi på konsert, Sofie va duktig! :) Dom andra oxå, några iaf.
Som avslutning på dagen fick vi mumsig tårta & saft, sen delades betygen ut & vi fick gå hem. Väldigt nöjd med mina betyg! Dock kunde vi inte gå hem eftersom att jag & Mathilda var tvugna att vänta på Sofie som hade en konsert till.
Tåget som skulle gå 16.01 gick 16.09, det försenade oss 8 minuter >< xd Inne i stn mötte vi upp killarna & sen gick vi runt & fixade julklappar. Maten på China Sea va mums! & alla åt nog lite mer än vad dom borde, haha. Efter maten fixades de sista julklapparna, & ungefär då orkade inte min röst mer, så den typ försvann mer & mer ju mer jag pratade. Inne på Espresso House drack S & M kaffe, Anders Cola & jag Te. Men det hjälpte inte så mycket & alla fick mer eller mindre damp, haha. Resten av kvällen va inte så mysig. Höll på & spy flera gånger, brr. Somnade på bussen hem & mådde inte fullt så dåligt när jag vaknade igen. Tacka goa kompisar som inte väcker en utan låter en sova klart ♥ Väl hemma igen typ stupade jag i säng.

Jag tackar för sjukt bra dag, men folk man älskar ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Espresso house va grymt kul, haha xD

höll på att spotta ut kaffe flera gånger höhö ^^

<3

2010-12-22 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0