Hostan tar kål på mig!

Hostan typ dödar mig. Nått som iriterar somfan i halsen, men det går inte att få upp :( Har kollat film idag & grejat lite med nya bloggdesignen. Det går snabbare & snabbare för varje gång allteftersom att man lär sig var man ändrar de olika sakerna. Fast ibland glömmer man, hehe.
Masar antagligen iväg till skolan imorron varesig jag är sjuk elr inte, trots allt sista dagen & jag vill va med. Efter skolan blir det antagligen tåg in till Varberg för julshopping tillsammans med folket :) Mysfaktor 1000 på det! Ska bli kul & tillbringa tid utanför skolan med alla & göra nått annat än att kolla klipp på yt eller film xd
Kanske skriver min hästhistoria sen, vi får se om jag hinner & orkar. Måste sova tidigt idag eftersom att stallet måste göras innan skolan imorron. Bussen går senast kvart över åtta om nån ville veta. Det tar ca 1½ timme att mocka & släppa ut, 30 min att ätafrukost & fixa mig.. Yey jag får ställa klockan på typ.. halv 6 eller nått ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0