Inga fler läxor!!

Nu är detta årets läxor sluut! Så jjävla skönt. Har gjort idrottsläxan & dendär artikelsaken. Vet inte om den blir bra men aja. Jag orkar inte. Är trött & har ont i nacken.

Igår firade jag, släkten & folket min 15-årsdag! Ni borde veta vilka folket är vid dethär laget. Fick 800 kr, nagellack, 150 kr på Åhlens & 3 halsband typ. Fick finaste halsbandet av Älsk :') Det som är på bilden i förrförra inlägget. Blev korvgrillning, kakbak, sång, ljusutblåsning och skratt. Sen var jag gaanska trött eftersom att det aldrig blir mke sömn när vi alla sover över, hehe.

Idag har jag tillbringat min sista dag som 14, mohah! För imorron är jag faktisk moppe,-byx-&straffmyndig! :D
hoppas jag får det jag vill ha.. dvs ett objektiv, ny mobil, tretornstövlar & massa mer..

Nu ska jag sova. Snart är det imorron!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0