Los mueblos!

Jag gör en ,, avstickare. Tänkte visa bilder på möblerna innan jag skriver min "hästhistoria", som jag förövrigt tänkte skriva nån gång innan jul. Antagligen imorron eftersom att jag tror att jag blir hemma då, mår inte helt okej :(
                              Soffa.                                                             Typ skrivbord.
 
 
           Underlakan & örngott i samma färg.                                Påslakan & örngott.
 
                                Snurrstol.

Sen så ska ju jag & mamma till Indiska & handla massor utav kuddar i olika fäger att dumpa i soffan ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

är allt på sin plats?

Ta kort isåfall :D

2010-12-19 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0