Okejdå.

Jag har fått lite förslag. Några vill läsa om hästarna & min hästhistoria. Om hästar jag haft genom åren & så. Nån ville se gamla bilder, vilket kan fixas. Ett föslag var oxå Top 10, 2010. Alltså Top 10 på alla bilder jag tagit under året. Det kan ta ett tag att kolla igenom alla.. Frida ville såklart se bilder på Hoss som alltid, men jag ska göra henne glad & publicera att inlägg med bara bilder på Hoss under lovet. Vad säger du om det Frida? xd Och Mathilda ville läsa om sig själv, hon kommer få kolla på sig själv istället :) Mohahah!

Skulle gärna vilja ha ännu fler förslag. För när jag har skrivit om detta, så kan jag ju inte skriva om det igen, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Frida

JA!!! :D<3

2010-12-19 @ 16:58:34
URL: http://ylandekatter.blogg.se/
Postat av: Mathilda

o:

2010-12-19 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0