Rosa gran! :D

Vet ni? Jag har en rosa gran 8) den e fettcool. Jag har bilder, i kameran.. Ska jag ladda över dom? Jag vet inte. Nä, gör det imorron. Ganska slapp dag. På matte/no:n ritade vi ritningar till pepparkashusen, fikade & kollade på dagens avsnitt av julkalendern & en liten del av pensionärsjävlar. Alla skrattade fan xd Lite fix på bilden med mitt, eller tja Lordens, öga. Übertråkig film på engelskan, spännande bok på a-tiden & moppeletande på e-val. Min dag i stort sätt.

Kylan sätter gränser, alltså red jag inte idag. Mockade bara & fixade stallet. Lampan är ju paj så har bara litelite ljus & det är typ omöjligt att mocka då, suck. Sen så har jag alltså fått en rosa plastgran med lila/rosa lampor i! (y) den e råtuuuff!

4 dagar kvar, sen jullov! YEY! :D
På lovet kommer det förhoppningsvis en ny design & fler & längre inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0