trettioförsta.

Detta är ett av de sista inläggena detta året. Kanske hinner slänga in ett sen innan jag åker till Mathilda. Sen kanske jag får låna hennes dator och kasta in ett snabbt inlägg därifrån oxå.
Nångång imorron elelr på söndag hade jag tänkt visa Top 10, 2010. Då lägger jag in alla bilderna i varsitt tidinställt inlägg som alla kommer nångång under samma dag. Ev söndag eller måndag. Dessutom ska jag skriva min "hästhistoria" som jag lovat, ett inlägg på bara Hoss och ett inlägg med bilder på Mathilda. Undrar oxå om det är någon som är intresserad av ett inlägg med en bild från varje månad & så berättar jag lite vad som hände den månaden? Precis som Mikaela på www.micahs.se har gjort. Känner att det har varit dåligt med kommentarer det senaste, fy på er. Visserligen har det väll kanske inte varit de mest intressanta inläggen, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0