Helt väldigt trött.

Nu sitter jag här efter helkul lördag&söndag med mupparna och vad killarna nu va. Jag har en jävla massa knottbett som ser ut som finnar, mindre trevligt >< Elias och Sofie sommna vid typ tre. Då sa jag att nu måste vi vara uppe en timme till, för då hade vi vart uppe längre än förra gången. Men efter att jag sagt det så blev det typ helt tyst och Anders och Mathilda somnade. Så det var bara jag och alla knott vakna >< Nu är jag iaf sjukt trött och håller typ på att somna hela tiden ..

Red Sebbe i hagen igår med och då fotade Mathilda, håller på att ladda in dom i datorn nu. Slänger upp några sen :)

Längtar som satan till Grytåsa nu! Det är skoj att Zerox går med på detta lägret, hoppas han blivit bättre. Har inte hört något från Marie men hoppas hon svarar på mitt meddelande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0