Ojdå.

Hmm. Känns som om jag har varit lite dålig på att uppdatera det senaste. Har faktiskt inte haft lust även om jag haft massa tid till det, sommarlov!
Efter skolavslutningen så bar det av till staden. Vi käkade kinamat och glass. Sen blev det lite shopping som belöning för bra betyg :) Två skjortor, ett par shorts och snygga skor! Och ännu lite senare så drog vi till Johan för fest! Stanna dock inte så länge eftersom att Sofies mamma kom tidigt .. Väl hemma hos henne igen dampa vi runt med Anders och Elias. Jag hade mina shorts på mig så när klockan va typ halv 11 - 11 så frös jag. Jag fick Anders mjukisbyxor, och han hade sin tjocktröja som byxor, fett kul xD Sen så ville Anders moppe inte funka. Elias försökte få igång den men icke. Så när Elias mamma kom så fick Anders gå hem med sin moppe, mindre trevligt.

Har ridit Sebbe ute till mestadels. Ganska mycket klättring. Idag red jag barbacka i hagen, han blev en torpedponny! :D Det var fart på honom hela tiden. Visserligen så tror jag att han försökte lura mig så att han kunde springa bort till Lorden och grinden, men ändå ;) Sebbes galopp är så härlig när man får fart på honom, älskade ponny ♥
Såg ett rådjur med bebis, den kan inte ha varit spc gammal. Och så gudomligt söt och liten! Tyvär så red jag då så jag kunde inte fota den, to bad.

Jag har gjort ett konstaterande. Jag och Sebbe är muppar, och Lorden är blond. Stämmer bra, visst gör det? :D

Dessutom så har jag börjat fixa till en ny bloggdesign och header. Visserligen har Frida gjort header och ska göra bakgrund, men det är ju jag som ska fixa ihop allt sen. Ska fixa work-in-progressbild sen när jag kommit lite längre med det.

Sådär ja, nu har jag väll skrivit lite kort om de senaste dagarna va? Kommer bilder från skolavslutning, festen hos Johan och lite bilder jag tog idag på hästarna senare.

Och till sist vill jag säga, att imorron ska vi tälta igen, intressant va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0