Pluggar vidare.

Näst sista veckan nu då. Och en väldig massa prov o.O Eller ja, nu är det inte så många kvar eftersom att alla snart är gjorda. Värsta skönt! Nått annat som är sjukt skönt är vädret! Fettvarmt ute och massa sol. Har ju blivit lite brun på bara några dagar. Visserligen lite rös oxå men aja, det får man ta. Jag behöver ta och shoppa upp mig lite, hmm. Behöver bikini, shorts, bh, linnen, ridhjälm, ridbyxor och säkert lite till som jag inte kommer ihåg. 

Börjat galoppa Sebbe. Han går sjukt fint med abbot davies;en. Värsta runda och snygga galoppen! :') Zerox är en rymmare. Han får gå i lilla grushagen samtidigt som han får banta lite, mohahah! I helgen ska vi laga staketet och sätta i ström. Då kommer minsann ingen rymma någonstanns mer igen! Zerox åker nog hem snart .. 2-3 veckor kvar förmodligen. Lite sorgligt faktiskt.

Nej nu borde jag plugga på som satan på no-skiten. Btw, mvg på häftet om The Beatles och vg på muntliga redovisningen. Fettnöjd med tanke på att jag faktiskt satsa på mvg! :D yees i shoot, and i scored!

25/5 KARTPROV
26/5 ENGELSKAINLÄMNING
27/5 FAKTAPROV
28/5 SPANSKATEST&KLASSIKER

31/5 RIDA MED KLASSEN
1/6 MATTEPROV

2/6 MATTEPROV&ENGELSKAREDOVISNING
3/6 NOPROV
4/6 SPANSKAPROV
?/6 NOREDOVSNING
?/6 FRILUFTSDAG
15/6 SKOLAVLSLUTNING !!!

ingen bild, ni får nöja er med min fina plugglista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0