Soligt ute, och jag är inne.

Har vart bra väder hela dagen, helt super. Och vem har då för det första sovit bort dan, och sen tillbringat den inne lyssnandes på musik och med förhoppningar om att få städat sitt rum? Jo jag. Städade i typ 5 timmar och fick bara iordning typ hälften. Jag kan väll inte hjälpa att jag är lättdistraherad och hatar att städa.
Red iaf en tur med Sebbe till bokskogen idag. Han är pigg och glad men behöver hårdträna lite nu, för han börjar bli tjock! Den vägen är bra då, för det är mkt backar så han får träna där, och efter ca 35 minuter så kommer man till en bra galoppstig som man kan gasa på lite på :) även den uppförsbacke.
Sen har jag "hittat" en sjö ännu längre in i skogen efter galoppen. Visste visserligen redan att den var där hade bara förträngt det. Den såg lite öde och läskig ut. Jag får ta mupparna med mig dit och kolla runt lite och se om det går att bada i den! Den kanske är full av typ giftigt avfall eller nått o.O
Nu ska jag gå och sova, måste upp tidigare imorron för mamma ska fixa Lorden och kanske Sebbes hovar, och då måste jag vara med för hon ska bort sen och då hinner hon inte. Sen ska jag ringa/smsa mupparna och fråga om dom har lust att komma hit och vara sociala med mig. Kanske ska jag försöka städa färdigt mitt rum först? Vi får se imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0