Staden idag.

Var då som sagt i stan med folket idag. Vi blev massa människor. Sofie, Amanda, Josse, Malou och Julia :)
Gick runt och kollade, först på Gina. Där köpte jag pösig randing (♥) t-shirt, randigt (♥) lite tajtare linne och ett lite pösigare blommönstrat linne. Sen bar det av till Blå Dörren, där vi käkade. Malou, Josse och Sofie blev helt hysteriska när det visade sig att Julia kände Adam som går på deras moppekurs. Amanda och jag bara satt där och asgarvade åt dom x) förövrigt så såg han både bra ut och inte. Gick på H&M och hittade äckligt snygga shorts! :D Dom är mina nu. Sen så skulle Sofie, Malou och Josse iväg på moppekurs så jag, Julia och Amanda provade allt möjligt på Vero Moda. Hittade underbar randig t-shirt! Och en klänning som bara skrek fladdrande-klänning-på-stor-äng-med-massa-blommor-!  Vi letade runt typ hur länge som helst efter bikini till Amanda. Vilket gjorde att vi inte hann käka glass, så det gjorde vi när vi klivit av bussen ist.
Imorron kommer det lite egopics :p och bilder på mina inköp!
btw, var inne på converse.com och designade mina egna converse, ge mig dom! ♥


Kommentarer
Postat av: Julia Jörnbo

jau du de var lite knasiga ((; <3

2010-07-05 @ 22:14:05
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0