Ridit med klassen.

Ridning med klassen idag då. Cyklat 2 mil till varberg, medvind. Fick hjälpa Johan med Viada, sen hade jag henne. Synd bara att man inte fick rida så länge. Käka lunch och cykla 2 mil hem, motvind.
Jag säger det bara, jävla fucking cp-tant på motorcykel.
Sofie jag och Amanda stack till hemköp och åt choklad och vilade. Sen fick jag cyklat hem. Jag vill aldrig cykla med i hela mitt liv! Cyklat ca 9 mil på fredag och måndag tsm, blää. Har inte jag fått några muskler alls, så blir jag sur.
Matteprov imorron, fan.
Ska se om jag kan fixa gruppbilden vi tog på ridskolan! Och andra bilder.
Nu ska jag ut, rida pollarna en sväng.

bildlöst, för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0