Fler läsare.

Någon kommenterade att om jag vill ha fler besökare så behöver jag lägga ut fler bilder. Är det så? Visst, det kanske kan fixas nu på lovet. Problemet är att på vardagarna hinner jag inte då det känns som om vi alltid har fullt upp i skolan. Plus att jag har hästarna, jag hinner helt enkelt inte alltid med bilder på vardagarna. Men jag ska försöka lägga ut fler bilder om det är vad ni vill se. Mina fråga är nu oxå hur jag ska få fler besökare. Visst, man kan ju göra länkbyten, kommentera på stora bloggar så att någon klickar vidare in hit från den bloggen, men har ni något mer förslag? Vore väldigt bra då jag inte har några besökare alls nästan ibland, oftast.
Vad vill ni se bilder på?

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Kanske :)

Hittade nämligen två stycken på forumet [ elinpelinbus & Carmencita ] som var intresserade ^^,

Vill du fortfarande hemskt gärna vara med så får du kolla med dom också! :)

2010-11-02 @ 20:44:54
URL: http://ebbaamalia.blogg.se/
Postat av: ----

sen måste du göra ett videoinlägg

eller flera det får upp läsarna!!!

2010-11-03 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0