I never meant to start a war.

Tror att jag ska börja ha texter ur låtar som rubriker. Det tål att tänkas på.
Frisk & iväg till skolan idag. Har faktiskt varit en väldigt kul dag med sjukt mke skratt! Dock var det synd om Älsk som gjorde moppeprovet två gånger & var 1 poäng ifrån både första & andra gången :( Men men, vi får hoppas att han klarar det nästa gång! ♥
Mamma & pappa tror inte på att varma mackor med ketchup, smör, vitlök, skinka & ost är gott.. dom har fel. Okej jag vet, det låter svinäckligt men det är faktiskt supergott! Sådetså. Ibland undrar man om det är jobbigt att mocka typ 3 gånger om året. Eftersom att jag har varit sjuk så har pappa mockat ena dagen & mamma igår. I hästarnas boxar låg det all mockning i ett hörne var. Wtf?! var min reaktion & jag avreagerade mig med att skrika & gorma på mina föräldrar som inte var där. Hehe. Dom gör det lixom max 3 gånger var / år. Jag gör det resten utav dagarna, och klagar & slarvar jag? Näh! Sur e vad jag blir.
Red Sebbe i paddocken, jag tror han kommer få bättre hull nu när han snart kommer börja bygga muskler, så då blir det bra. Nu är han väldigt tunn över kors & rygg. Men jag håller på & göder honom..
Nu tänker jag rådfråga Mathilda hon hur jag ska måla mina naglar, sen ska jag måla dom & kolla GW :)

bild från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0