Fredag på Torsdag.

Dagen har varit slappis. 9.16 gick bussen in till varberg och ungdomsmottagningen. Jag, Sofie & Mathilda spelade fia med knuff i väntrummet. Jag vann nästan, men vi hann inte spela klart. Sen snacka vi om det ena och det andra och Anna låg i gynekologstolen. Sen blev det käk, mycket käk. Tacotallrik och det va yummie! Och jag åt allt, hm. Undra hur det fick plats..


Känns som om jag åt jättemke och dom typ inget.. Bussen hem var helt okej. Carro målade Julias naglar, Eve klappade på min sko, Sara&Julia tog Carros mobil men ingen hade varken nagelsax eller fil. Suck. Idrotten sådär halvdryg. Jag måste sluta skrika när det kommer bollar flygandes emot mig. Sen puss&kram och allt såndant och hem med bussen. Red Sebbe en tur ute barbacka, blev mest skritt med oxå lite trav. Ville inte trava för mycket på grusvägen eftersom att jag vet han är väldigt ömfotad. Dock verkar det ha gått över lite.
Nej, nu blev jag sugen på mat ^^ Sen ska jag kolla typ två avsnitt Heartland. Studiedag imorrn, slappt.

jag älskar dig något sjukt. ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket! :)) Verkligen jätteroligt att höra!

2010-09-23 @ 23:48:48
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0