Inte helt lätt.

Det är jobbigt att skriva när ens fingrar har somnat. Mitt vänstra lillfinger somnade för en stund sen. Det skapar endel problem när man ska blogga. Men nu är det halvvaket. Min dator har ryck. Vaknade tio över två inatt utav att den startade sigsjälv, vafan? Dock är man för trött för att gå upp och stänga av den, så när mamma kommer och väcker en på morgonen så är den fortfarande på, wtf?
Syv kom och snacka massa gymnasieskit med oss. Jag orkar inte bry mig om gymnasiet. Även om det kommer krypandes, närmar sig sakta. Fan, det suger. Annars har det varit en allmänt dryg dag, har inte hänt så mkt, men den har inte heller varit direkt rolig. Ska fixa Lucia-anmälan snart. Kan vara bra. För den ska vara inne på fredag, hm. Får ta tag i det. Har fixat engelska&spanskaläxan. Nu är det bara resten utav spanskan kvar tills på fredag, suck.
Mitt rum läcker kyla. Eftersom att jag har en provisorik vägg så är den inte klädd med isolering. Så det känns som om det är lika kallt i mitt rum som det är ute. Enda skillnaden är att i mitt rum blåser det inte, men nästan. Mina fötter är isbitar och täcker är kallt. Brr. Fast pappa fixade mig en värmemadrass. Den ska jag lägga i sängen medan jag nu går och borstar mina tänder. Om en vecka ryker tandställningen i överkäken! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0