Istår.

Jag fryser om mina tår. Dom är som is. Istår. Festen hos Amanda igår var suvverän! Skitkul! Det blev mycket dans, skratt och oxå lite bilder. Kan slänga ut några sen i framtiden. Vid 10 bar det av hem till Sofie där vi träffade Anders&Elias. Vi kollade på två skräckfilmer. Instängd 2 och en till som jag inte kommer ihåg vad den hette. True Blood tror jag. Jag skrek mest. Och så åt vi Anders godis. Hej ontimagen. Mathilda sommna först, jag typ sist. Vilket är extremt ovanligt. Från typ klockan 8 imorse till typ på dagen kollade vi på film. Det blev lite Scary Movie 3, Bröllopsfotografen, American Pie och en skräck till om jag inte är helt ute och cyklar..
När vi ändå snackar om cyklar så cylade jag hem, efter en något spänd tystnad, hrm. Sofie körde hem min väska på sin moppe. Och hemma klumpade hon sig och skrapade upp hela knäet, den klumpen. Jag fotade det :) Såret alltså, inte när hon klumpade sig.

Sebbe var superfin idag oxå, red typ barbacka, gjord och padd ist för sadel.
Sen åt jag goaste smoothi'n!
Häll i frysta jordgubbar, mjölk, lite yougurt och socker i mixern och mixa på. Vispa sen lite vispgrädde. Sen värmer du några frysta jordgubbar i micron så att det blir saft. Häll upp i glas. Rör ner grädden. Toppa med mer grädde, häll över saften och lägg på de uppvärmda jordgubbarna. Voa-la!

Kommentarer
Postat av: Frida

Awesome knä :D

Hade varit något för Rasmus ^^

2010-09-04 @ 22:35:25
URL: http://etapenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0