Litet men mysigt.

Mitt rum har krympt. En tredjedel av det har försvunnit. Och det var litet redan från början. Jaja, nu är det iaf ganska så väldigt litet men extremt mysigt typ. Jag gillar det :)
Imorse väckte Loverboy mig typ tio i åtta med ett sms där han undrade om jag va vaken >< Lite väl tidigt. Fick iaf gå upp och fixa de sista i rummet. Sen frukost & stallet. Hoppade lite med Sebbe idag. Han var skitfin. Högsta låg på 70 cm. Inte så högt kanske ni tycker, men för att vara triangelmärkt c-ponny på typ .. 26 år eller nått och som hoppat ca 2 ggr de senaste 3 åre så är det okej, tycker jag ;) Funderar på att skapa en kategori för dagens ridpass, vad tycker ni? Skulle det vara intressant att läsa om?
Har typ nördkollat Hearland under eftermiddagen oxå. Klar med andra säsongen nu. Plus att jag har tryckt i mig det ena onyttiga efter det andra. Först massa godis, sen pizza&cola. Snart rullar jag väll fram.
Nu ska ni få lite bilder på det lilla rummet :p
mobba in tapeterna, jag var 10 när jag valde dom, eller min tjock-tv, som har mindre skärm än datorn..







Kommentarer
Postat av: frida

Hej



superfin blogg, och jag ville bara fråga var har du hittat dvd med heartland säsong 2?

2010-09-26 @ 15:30:14
Postat av: Frida

Emma... Hur ska jag nu få plats o.o?

Huhu, om inte annat får du komma o hälsa på mig istället, mitt nya rum är nog fyrdubbelt så stort x')

2010-09-26 @ 17:59:20
URL: http://etapenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0