Mår bra.

Jag mår bra, och det är skönt. Jag har gjort det och det slutade nog förmodligen så bra som det bara gick :) Skolan var helt okej idag, faktiskt. Fast spanskan va dryg, som vanligt. Vi ska skriva ett brev om vad vi gjort under sommaren, blää. Jaja. På so:n diskuterade vi om partier.. klassråd på samlingen. Laboration på no:n och räkna i boken. Cykel i gymmet på idrotten. Oj, ser nu att dagen kom i helt fel ordning, skit samma. Red Sebbe barbacka i hagen. Det gick helt okej för att vara utan abbot davies:en. Han höjer ju på huvudet som bara den för att han tycker det är jobbigt att arbeta, den latmasken. Men i traven var han riktigt fin vissa stunder.
Nu ska jag försöka att snabbt fixa till mitt rum lite. Sofie, Elias & Anders kommer hit efter skolan imorrn. Och tja, det är värre än vad Sofies brukar vara. I hennes rum brukar man inte se golvet.. Sen så borde jag hinna plugga engelska oxå, och ta bort mitt gammla nagellack och lägga på nytt. Hm. Vi får se hur mycket jag hinner. Förmodligen inte mer än att städa typ halva rummet.
Btw, hade tänkt att börja på en ny design, en höstdesign. Men den kommer inte ut förens om ett tag isf. Jag måste få en viss Frida att göra en ny header till mig 8)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaa, så du måste få mig till att göra det?

Släng iväg bilderna så fixar vi det! :D

2010-09-13 @ 21:45:30
URL: http://etapenna.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv: Cooling!

2010-09-14 @ 16:49:38
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0