Men åh.

Jag kommer få ont i magen, jag har nappar. Köpte en likadan som förra gången vi va på gekås. Tack vare dom napparna hade jag nonstop ont i magen i en vecka.. suck. Blev väckt klockan sex imorse.. Och jag som hade sovmorgon! Buhuhu. Jaja, jag fick iallafall ridit på morgonen, så nu har jag inte spc mke att göra. Fast hästarna kanske får gå in i natt om det ska regna. Jo, så får det nog bli. Fredagar är mjukisdagen, så idag blev det mjukisar, linne och stor tjocktröja till skolan. Och inget smink. Fundation är inte smink, det är till för att dölja saker som äcklar andra :) Typ finnar. Spanskatesten kändes sjukt bra idag, bättre än förra. Och inga jävla ångestliknande känslor. Skönt. Svenskan va ganska så väldigt slappt. Vi skrev dikter och man fick sitta typ var man ville. Min dikt var enkel och typ översatt till svenska från en grym låt.
Jag älskar dig mer än förut.
Inget är ändrat.
Ingen kan ta din plats.
Det blir svårare varje dag.
I vilket fall som helst, så ska jag säga något som jag glömde däruppe. Många folk gillade min klocka, precis som jag :) Fast gilla är inte att ta i. Jag älskar min klocka! Den är min bebis.
För er som ville veta tog vi skolfoto igår, mina bilder blev helt cpfuula. Men Sofies va skitfint ♥ Så jävla klockren kommentar fotografen sa till Elias efter att Anders kastat en sten i ryggen på honom. "Du som precis fick en sten i ryggen sätter sig där. " xD Igår var en ganska så grym dag iaf. Gekås var som jag tidigare sagt helt sjukt jävla kul. Och på vägen hem ofc. För mindre än 500 fick jag med mig hem:
* Två armband.
* Klocka. (Den kosta 199 kr)
* Nagellack.
* Tjocktröja.
* Två par trosor.
* Två 100g kexchoklad.
* Stor påse nappar ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: det kan låta bra, men tittar man mellan raderna så är det så jäkla dåligt det kan bli :{

2010-09-10 @ 17:44:33
URL: http://mathildagoesonlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0