Oj, hehe.

Har inte känt att jag haft något spc att blogga om. Livet flyter på som vanligt, dvs samma vanliga tråkiga inlägg som alla liknar det andra. Loftet fredagtilllördag va grymt! ♥ Ganska sjukt faktiskt. Efter att ha vaknat typ vid halv 9 på lördagen och satt på den första filmen vid 9, så kollade vi på film tills klockan halv 4, vid 6 åkte dom hem. Vi gjorde inte ett skit den dagen. Skräcfilmsmaraton var det som gällde, som alltid. Vi kolalde på Motorsågsmassakern, Scream, Saw IV, Scary Movie 4 & Mutant. Tror det va dom men kan ha varit nån mer ;) Hände en hel del till, som var extremt kul!
Nu ska jag kolla ett avsnitt Heartland, sen blire sängen. Jag älskar min säng ♥

btw, 1 vecka idag, älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0