Slappt.

Oh, torsdagar är lagom för jobbiga. Men man tror att det är fredag, det suger. Förra året hade vi so, musik, lästid, idrott sist på dagen och soppa till lunch. Så är årets torsdagar och de är sämst. Verkligen sämst. I vilket fall somhelt så var faktiskt idrotten riktigt skoj. Orkar inte riktigt förklara vad det var, men man skulle sparka ut en såndär oval fotboll och sen springa. Man fick olika poäng beroende på hur långt man sprang. Vårat lag vann med 159-99 x) Men vi ägde så det var inte så konstigt. Något som jag och Sofie ser fram emot är när vi ska ha 7c i simning en lektion. Vi ska tortera dom. Vi ska ge dom träningsvärk i flera veckor. Muhaha!
Sebbe är alltbra muppig. Han har nog fått hyfsad kondis, för såfort vi ska galoppa så försöker han typ sticka med mig. Så det gäller att ha han gansa så väldigt uppmärksam på en innan man ska galoppa, annars vill han typ inte stanna. Jaja, varesig han sticker eller inte så är han väldigt gullig iallafall :)
Nu ska jag kolla på Heartland, typ beroende. Det är väldigt bra.
Btw, jag vet att det varit dåligt med bilder det senaste. Fotar inte spc mke nu, men vädret är uselt. Så ni ska få önska vad ni vill se för bilder! Önska på.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi har också torsdags fredagar D:

2010-09-19 @ 17:33:55
URL: http://etapenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0