Trött nudå.

Helt okej dag. Fast, kanske inte. Den inleddes iaf med matteprov på statistik. Blööh. Sen lunch, bild. På bilden var vi inte riktigt friska. Sofie limmade en brun lapp i ansiktet på mig. Så jag klippte ut Opel ur en tidning och limmade i hennes panna. Sen limmade Johan mig på kinden >< + en hel del skratt. Ganska så väldigt flummig lektion helt enkelt. Engelska nästa, testet gick bra 15/16 rätt och vg+ på engelskauppsatsen om musik. Yeah! A-tiden dryg som fan, sen data. Den va kul. Mathilda hittade en mula på hestnet.se som hete Prince Bertil! xD asså shit vad vi grava! De va nog dagens roligaste. Sen kom Anders och Elias. Jag fick Anders .. bröd elr va det nu va. 
Mamma och pappa mobbar mig :( Dom säger att jag måste ha en moppe med tre hjul, annars kommer jag välta. Dom är taskiga mot mig.
Nu ska naglarna bli rosa!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Prince Bertil xDD haha xD

2010-09-22 @ 22:08:02
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0