Asså,

Jag är verkligen ledsen att där inte kommer några somhelst nya bilder över huvud taget just nu.
Kan bara rida ut, alltså inte i paddock, på fält eller andra sk. öppna ytor, har ingen som vill fota (eller ja, det finns säkert nån som vill men det är svårt att tajma..) och min ponny är såhäääääääär tråkig att ta kort på, inte lika mycket när man rider och får honom att arbeta, men annars. Han avskyr att bli fotograferad. Han är sur, vänder bort huvudet, blänger på mig och ser allmänt uttråkad ut, suck. Menmen, får la försöka få med nån ut som kan ta lite bilder när vi klättrar i backar och så då.. Det får nog bli Mathilda! :)

Ett av Mathildas.. verk 8)


På min egna fotofront ligger det till så att jag har zero inspiration nu. Ska försöka ta tag i det och fota på påsklovet! Snor nog eventuellt Sofie för en shooting med henne osså Mathilda och Fontanna till en annan :) Dessutom blir det nog lite djur-i-naturen fotografering. Har blivit väldigt sugen på att fota fåglar på sistonne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0