Åska.

Det har helt seriöst åskat nonstop hela dagen. Mullrar till ganska så ordentlig med jämna mellanrum, så jag chansar och har internet igång nu och slänger in ett litet inlägg.

Eftersom att vädret varit som det varit, är, så har jag inte ridit än och tänker nog inte göra det heller. Med tanke på att W är såpass ung så vet jag inte hur han reagerar på mullret. Dock verkar han inte bry sig ute i hagen, men det kanske blir anorlunda när man rider, vad vet jag? Dessutom så öser regnet ner och har gjort större delen av dagen, så jag säger nog nej tack till en ridtur ute idag. Tror inte W skulle uppskatta det så värst mycket han heller. Blir antagligen VTK idag, Väldigt Tidig Kväll, så blir hästarna glada.

Jag har städat mitt rum lite, och försökte röja lite på nedervåningen, det behövs. Ser alltid ut som ett bombnerslag när mapa inte är hemma och farbror bor med oss, haha! Han har vart iväg all day, och när han kommer hem så vankas räkor, godis och mys med min älskling! ♥ Kan det blir så mycket bättre än så eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0