Asså.. hej?

världenssämtauppdateringnågonsin.se
Men jag har faktiskt inte orkat med bloggen. Hästarna tar mer tid nu, det kommer också skolan göra eftersom att kraven blir högre med åren, men jag ska försöka så gott jag kan och det är bättre än dethär! Hursomhelst så skulle vi slutat 5 idag, men fick sluta 3 istället, helt okej yess 8) Vi har typ lekt ochgrejat idag. Ganska chill måste jag säga med "lärakännavarandra"-vecka första veckan när alla andra skolor redan dragit igång med lektioner, haha! Vi börjar med våra lektioner på måndag. Vår klass blir bättre och bättre för varje dag, kan man säga så? Dom flesta är roliga, och trevliga och allt sånt. Jag, Mathilda och Alice typ skrattar oss igenom hela dagarna, haha sjukt awesome!

Nu så ska jag ut till stallet och mocka och sånt, hästarna får vila idag. Har ridit Wincent varje dag sedan i söndags, det går bättre för varje gång. Vi har båda varit spända och inte riktigt litat på varandra de först passen men nu har vi båda börjat slappna av. Eller, han slappnar av när jag gör det, så det hänger ju mest på mig. Han testar mig lite när vi skrittar ut efter ridpassen. I förrgår så var det ett ställe som han gått förbi 4 gånger redan som var superläskigt. Satt och väntade ut honom i lite drygt en kvart, sen bestämde han sig för att "här kan jag ju inte stå" och sen så gick han bara förbi det, haha knashäst. Imorron eller på lördag så ska jag rida bara ute, första turen som vi ger oss ut lite längre på och i lite snabbare gångarter. Det ska bli spännande!

Nej nu ska jag gå ut och göra stallet, älskling kommer hit sen! Åh vad jag saknar honom! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0