Chillkväll.

Jarrå, ikväll blir det chillkväll på hög nivå. Först tacos, sen plocka in hästar, sen duscha och sist så ska jag se så många Twilight-filmer jag orkar och äta glass, min beloved Cookies and Cream ♥

Från och med ikväll så sover hästarna inne på natten. Först och främst eftersom att Wincent kommer och han kan inte gå ute under natten, men oxå eftersom att vädret verkligen är uruselt. Hösten kommer tidigt i år? Imorron innan jag släpper ut dom i hagen så ska mamma sko Sebbe, sen ska jag skura den sista väggen. Vid halv 4 (I think) så ska vi möta upp Marie och lasta om Wincent och köra hem sötingen till oss! IIH! :D

Nu ska jag hjälpa till med tacosen,
peace out.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

möts ni halvvägs?^^



sv; jaaa, bra idé :D

2011-08-19 @ 19:41:03
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv; aha, men närmare än till skåne iaf ;D

2011-08-19 @ 20:36:07
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0