Dålig uppdatering, check.

Det var visserligen inte meningen, men aja. Tog en mini bloggpaus. Har inte haft någor direkt inspiration för bloggen det senaste så jag har struntat lite i den. Dessutom har inte tiden räckt till riktigt.

I torsdags var vi ju på Liseberg, underbart! ♥ Vi hade sjukt kul, flummade massor och skrek WAZZZUUPP! i alla attraktioner, haha! Kommer några bilder och filmer från det.

Igår skrev jag moppeprovet, och klarade det på 60 poäng! Dvs att jag hade 8 poäng till godo. Vart sjukt glad efteråt och då käkade vi lunch och köpte en moppehjälm till mig. Väl hemma igen så klippte jag pälsen på häst för första gången i mitt liv. Det blev helt okej faktiskt men är inte riktigt färdig än. Orkade inte klippa benen osså behöver jag hjälp med att sträcka ut hans ben så jag kan klippa i "armhålorna". På kvällen tog jag min premiärtur till älskling på moppen! (y)

Idag har jag och mor varit i skåne. Dessutom har vi städat foderkammaren, vilket var välbehövligt. Damsugit, torkat, skurat, slängt och flyttat om, så nu är där fint. Har nyss käkat middag och innan det var jag i samhället och sa hejdå till Sofie (som åker till Plönninge på måndag :() och hämtade hem min ridhjälm. Nu ska jag fodra och snart kommer älskling!

Nu vet ni iallafall att jag lever, sa försöka börja uppdatera bättre, det är bara det att jag har bättre saker för mig nu sista veckorna på sommarlovet än att sitta vid datorn 24/7.

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: ja visst är han :)

2011-08-13 @ 23:09:46
URL: http://kajsaericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0