Ett minne #3.

Underbart minne, när Zorro sprang snabbare än Nhotos på galoppbanan ♥ Töntigt kanske ni tycker, eftersom att det inte är min häst osv, men det var så sjukt roligt!

Emma och jag var näst sist iväg. Vi skrittade ett par meter innan vi började trava. Båda hästarna var skittaggade och försökte smyga på i galopp fleraflera gånger, haha. När vi kom fram till strax innan den långa uppförsbacken där man skulle börja galoppera, så kollade vi så att båda hon och jag vart beredda. Sen vart det bara att hålla i sig!

Zorro, som vart så taggad så han nästan skakade, sköt på som f-a-n, hade jag inte hållt i manen hade jag nog ramlat av x) Jag kollade till höger på Emma som typ satt, stog, med gapande mun på Nhotos och bara "VAA!?!" Jag började nästan asgarva då xd Vände mig framåt och typ gnuggade honom framåt med hjälp av händerna och hejade på allt vad jag kunde med rösten, det lät nog inte riktigt klokt... Väl upp på "toppen" så låg jag fortfarande först, ni kan se på mitt smajl på bilderna hur glad jag var! 8)










Förövrigt så är Nhotos den snabbaste av ridlägerhästarna, fast nu är jag inte så säker längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0