Ett snabbt hej sådär på kvällskvisten.

Som ni märker är jag redan dålig på att uppdatera, men bloggen kommer inte vara den största prioriteringen framöver. Först kommer hästar/skola, sen pojkvän och kompisar, sen bloggen. Ska försöka så gått jag kan, men sen kan jag inte göra mer. Men nog om det!

Denna dagen var nog den mest slappa första skoldag jag någonsin varit med om. Började 10, blev uppropade, gick ut i klasserna, fick lite info, gick rundvandring, slutade 11. Haha, nästan inte ens lönt att åka dit. Hade kunnat ta det på telefon. Hursomhelst va jag och Mathilda lite cp, innan mamma kom och hämtade oss. Väl hemma åt jag och läste, sen somnade jag vid matbordet oxå och det var inte så bekvämt.

På eftermiddagen så gjorde jag klart stallet (mamma och jag hade mockat på morronen) och sen så red jag både Wincent och Sebbe. Kort runda med lite klättring på Sebbe och Wincent red jag i paddocken. Har ridit honom där idag och igår och han tycker redan det är tråkigt och blir lat. Ska lägga fram lite bommar imorron så kanske han tycker det är lite roligare.

Älskling har varit här en stund nu på kvällen, pratat och busat. Han kittlar mig så att jag skrattar så jag nästan inte får någon luft. Han tycker det är skitkul att retas med mig, mindre kul att vara utsatt. Finns dock inte så mycket jag kan göra eftersom att han är typ fem gånger så stark som mig, minst!

Nu ska jag fylla i blanketter,
peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0