JAG ÄR HEMMA!

Igår vid 5-tiden på eftermiddagen var jag äntligen hemma igen! Otroligt skön känsla, älskar att komma hem. Men inte för att det har varit dåligt på Grytåsa, tvärtom! Har haft två underbara veckor med trevliga människor och mycket ridning. Har ridit Zorro båda veckorna, UNDERBARA HÄST ♥. Har inte fotat alls mycket..? Konstigt. Aja, endel bilder blev det så några ska jag väll lyckas slänga upp.

Har varit väldigt lärorikt, trots att det är samma saker fortfarande så lär jag mig massor varje gång jag är där. Utvecklas otroligt mycket i min ridning och det är extra kul när man märker det själv. Fick dessutom en kommentar av Marie som kommer värma länge. Kommer inte exakt hur hon sa, men ungefär såhär; "Hon rider bra Emma. Hon rider mjukt och det är synd att hon inte gör det mer. Hon skulle kunna komma långt." Har faktiskt aldrig sett mig själv på det sättet. Visst, jag tycker väll att jag rider ganska bra. Men att höra från Marie Lustig som är otroligt duktig med hästar och ryttare att jag rider mjukt och bra och kan komma långt inom ridningen, gjorde verkligen min dag och kommer göra länge. Gjorde mig dessutom otroligt peppad och sugen på att rida!

Ni får lite bilder från Maries facebook sålänge :)




Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; tack gummsi, du är underbar♥



Ni är verkligen fina ihop :}

2011-08-07 @ 16:32:05
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0